Poradna pro lidi v tísni
Řešíte osobní, vztahové či jiné problémy? Nevíte si s nimi rady?
Objednejte se na konzultaci k nám do poradny!
Objednat se můžete na čísle: 327 511 111 nebo 602 874 470.
Poradna je Vám k dispozici pro první kontakt každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin, následné služby na objednání.
Sídlo poradny: Česká 235, Kutná Hora
Odbornou psychologickou pomoc poskytujeme dospělým i dětem.
Naše služby jsou bezplatné.

Poskytované služby
krizová intervence
emergentní psychoterapie
krátkodobá psychoterapie
psychologické poradenství
poradenství pro oběti domácího násilí
Tým poradny pro lidi v tísni
Mgr. Eva Bicanová
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých, párová intervence
Mgr. Veronika Waneková
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých, dětí a rodin,
besedy na školách
Mgr. Zuzana Hanyková
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dětí a rodin
Mgr. Eva Morawská
Krizový pracovník, pedagog, psychoterapeut
Problematika dospělých a dospívajících
Mgr. Petr Hammerlindl
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých a dospívajících
Mgr. Tereza Lacinová (Tichá)
Krizový pracovník, psycholog
Problematika dospělých a dospívajících
Mgr. Veronika Andrlová
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých a dospívajících
Mgr. Vanda Soulková
Krizový pracovník, psycholog
Problematika dospělých
Práva a povinnosti klientů Poradny pro lidi
v tísni při LD Kutná Hora
Pracovníci Poradny pro lidi v tísni, která je ambulantním zařízením Centra krizové intervence, zajišťují klientům právo:
-
na dostupnou péči pro všechny bez rozdílu věku, pohlaví, rasy, původu, náboženské a sexuální orientace, řeči, handicapu, a socioekonomického postavení s výjimkou osob intoxikovaných a nezvladatelně agresivních,
-
na diskrétnost, důstojné prostředí, mlčenlivost,
-
na anonymitu,
-
na bezplatné poskytnutí kvalifikované péče,
-
znát jméno krizového pracovníka, který mu poskytuje službu,
-
odmítnout pracovníka a žádat jiného,
-
kdykoli kontakt přerušit nebo ukončit,
-
učinit vlastní rozhodnutí,
-
na poskytnutí informací, popřípadě zajištění kontaktu s jinými organizacemi poskytujícími psychosociální služby,
-
vyžádat si kopii vlastní dokumentace a potvrzení o návštěvě Poradny pro lidi v tísni,
-
uplatňovat stížnost na pracovníka, kvalitu služby a organizaci u vedoucího pracovníka nebo u jiné organizace.
Povinnost klientů:
-
nebýt pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, nekouřit v prostorách Poradny,
-
neohrožovat fyzicky bezpečnost pracovníků a jiných osob nacházejících se v prostorách Poradny, slovně je nenapadat,
-
neničit majetek zařízení a vybavení organizace,
-
při havarijních stavech (požár, únik vody, plynu) nebo napadení dbát pokynů pracovníků Poradny,
-
nezdržovat se v prostorách Poradny v době, kdy klientovi není poskytována péče (s výjimkou doprovázení klienta),
-
parkovat v prostorách k tomu vyhrazených.
Informace o zpracování osobních údajů
Informace o službě krizová pomoc